کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

کتابخانه عمومی شال در سال 76 تاسیس شده و دارای بخش های متنوعی هست، شامل:
منابع کتابی در همه زمینه ها برای بزرگسالان- بخش های نوجوان، کودک، دیداری شنیداری، مرجع، کمک درسی، نشریات، استان شناسی، نوسوادان، تازه‌های کتاب و سالن‌های مطالعه

ساعات خدمات رسانی کتابخانه: 7:30 صبح تا 19 عصر

آدرس: بویین زهرا- شال- بلوار امام خمینی(ره)- روبروی مسجد جامع- کوچه شهید احمد سلیمانی
شماره تلفن: 2544 3441 028
ایمیل: shal.lib@chmail.ir
کانال ایتا: https://eitaa.com/shal_pl
اینستاگرام: ketabkhaneh_shahre_shaall

خضر نهم

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ

می خواستم تو را خورشید بنامم. از روشنایی منتشرت. دیدم که خورشید، سکه صدقه ای است که تو هر صبح از جیب شرقی ات درمی آوری، دور سر عالم می چرخانی و در صندوق مغرب می اندازی. و بدین سان استواری جهان را تضمین می کنی. می خواستم نام تو را ابر بگذارم - از شدت کرامتت. دیدم که نسیم، فقط بازدم توست که در فضای قدسی فرشتگان تنفس می کنی. به اینجا رسیدم که: زیباترین و زیبنده ترین نام، همان است که خدا برای تو برگزیده است، ای کریم ترین بخشنده ی روی زمین. ای جواد!

(بخشی از مقدمه کتاب " آسمانی ترین مهربانی" )



آسمانی‌ترین مهربانی نوشته مهدی شجاعی، انتشارات نیستان

نگارنده یکی از مشهورترین نویسندگان مذهبی است و کتابها و مقالات مختلفی در زمینه ی معرفی اهل بیت علیهم السلام دارد. کتاب آسمانی‌ترین مهربانی، پیرامون شخصیت حضرت  امام جواد(علیه السلام) است. رویکرد این نوشتار، رویکردی حدیثی – داستانی است که مولف با گردآوری متون و مدارک حدیثی پیرامون امام جواد (علیه السلام) به گونه ای زیبا، آنها  را در کنار یکدیگر چیده و به صورتی واحد درآورده است.

نوشتار پیش رو گرچه از موضوعات متفاوت تدوین یافته اما همه آنها ارتباط مستقیمی با امام جواد علیه السلام دارند. برخی،   روایات تاریخی این کتاب، با قلم نگارنده به شیوه ای زیبا بازنگری شده است. استفاده از منابع معتبر شیعه و کمک گرفتن از قلمی احساسی و زیبای مخصوص به خود نویسنده از ویژگی های بارز این نوشتار می باشد. مطالعه این کتاب را به جوانان عزیز توصیه می کنیم. این کتاب، علاوه بر مطالب مفید و زیبا از طرح جلدی با مفهوم، برخوردار است.

برای سهولت کار خواننده، منبع هر حدیث یا روایت ذیل مطلب همراه با توضیح (در صورت نیاز) درج شده است. بخش های پایانی کتاب اختصاص دارد به ذکر چند نمونه از نامه هایی که امام جواد به افراد مختلف نوشته اند، مشخصات ظاهری امام، نام ها و کنیه ها و القاب حضرت، زیارت نامه ی حضرت جواد به نقل از سید بن طاوس به همراه ترجمه و در آخر چند حدیث از سخنان گهربار امام آمده است.


مهر

پاتوق معرفی کتاب



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۰
کتابدار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی