کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

کتابخانه عمومی شال در سال 76 تاسیس شده و دارای بخش های متنوعی هست، شامل:
منابع کتابی در همه زمینه ها برای بزرگسالان- بخش های نوجوان، کودک، دیداری شنیداری، مرجع، کمک درسی، نشریات، استان شناسی، نوسوادان، تازه‌های کتاب و سالن‌های مطالعه

ساعات خدمات رسانی کتابخانه: 7:30 صبح تا 19 عصر

آدرس: بویین زهرا- شال- بلوار امام خمینی(ره)- روبروی مسجد جامع- کوچه شهید احمد سلیمانی
شماره تلفن: 2544 3441 028
ایمیل: shal.lib@chmail.ir
کانال ایتا: https://eitaa.com/shal_pl
اینستاگرام: ketabkhaneh_shahre_shaall

عروسک قشنگ من

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ب.ظ

 

 


به مناسبت دهه کرامت و هفته بزرگداشت عفاف و حجاب مسابقه ای تحت عنوان عروسک قشنگ من مختص دختران 5 تا 12 سال در کتابخانه شال برگزار شد.
در اطلاعیه این مسابقه از دختران خواسته شد تا عروسک های خود را به هر نحوی که دوست دارند با حجاب کنند و به کتابخانه تحویل دهند تا به بهترین های آنها جوایزی اهدا شود.
این مسابقه با استقبال بسیار خوبی از سوی دختران روبرو گردید به طوریکه بیش از 40 تن از دختران عضو و غیرعضو کتابخانه عروسک های خود را به کتابخانه تحویل دادند.
نکته قابل توجه در این برنامه این بود که کودکان خلاقیت های ویژه‌ای از خود بروز دادند. برای مثال مصادیقی از حجاب که برای عروسک های خود به کار برده بودند می توان به این موارد اشاره کرد: انواع چادرهای مشکی، ایرانی و عربی، انواع چادرهای رنگی و چادر نماز، انواع لباس های محلی از جمله چادرهای نقاب دار جنوبی، لباس احرام، لباس عروس باحجاب. کودکان حتی برای عروسک های خود ساق دست، جوراب، سربند، هدبند و روسری نیز تدارک دیده بودند و این نشان از سطح آگاهی ایشان دارد که مایه خوشحالی است.

در روز میلاد امام رئوف (ع) جشنی به همین مناسبت با حضور پرشور اعضا و مراجعین در کتابخانه برپا شد. اجرای سرود امام رضا توسط گروه سرود حلقه شهید عزت الله حاجی محمدی ( با مربی گری ربابه خانم حاجی محمدی)، خاطره گویی شرکت‌کنندگان جشن از سفرهای زیارتی خود به شهرهای مقدس مشهد و قم، شعرخوانی و تقدیر از برگزیدگان مسابقه عروسک قشنگ من از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن بودند.

 

کتابخانه عمومی شیخ_عاملی_شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد 📚 🍃 

 

 

 

 

میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و هفته کرامت مبارک باد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
کتابدار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی