کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

کتابخانه عمومی شال در سال 76 تاسیس شده و دارای بخش های متنوعی هست، شامل:
منابع کتابی در همه زمینه ها برای بزرگسالان- بخش های نوجوان، کودک، دیداری شنیداری، مرجع، کمک درسی، نشریات، استان شناسی، نوسوادان، تازه‌های کتاب و سالن‌های مطالعه

ساعات خدمات رسانی کتابخانه: 7:30 صبح تا 19 عصر

آدرس: بویین زهرا- شال- بلوار امام خمینی(ره)- روبروی مسجد جامع- کوچه شهید احمد سلیمانی
شماره تلفن: 2544 3441 028
ایمیل: shal.lib@chmail.ir
کانال ایتا: https://eitaa.com/shal_pl
اینستاگرام: ketabkhaneh_shahre_shaall

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد نورانی قربان و غدیر و میلاد پیشوای دهم شیعیان حضرت امام هادی علیه‌السلام، به اطلاع می رساند:

 طبق اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور گرامیداشت این ایام و برای استفاده بهتر از تعطیلات تابستانی، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 30 و 31 مردادماه تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور تعطیل اعلام می گردد.

عید ولایت مبارک باد

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۹
کتابدار ..

مژده گل: مجموعه داستان‌هایی از زندگانی معصومین علیهم السلام؛ پدیدآور: مجید ملامحمدی؛ انتشارات مسجد مقدس جمکران

مجموعه داستان‌هایی از زندگانی معصومین علیهم السلام، قصه‌هایی کوتاه و جذاب برگرفته از تاریخ زندگی حضرات معصومین است، داستان‌هایی واقعی که به شناخت بهتر کودکان از ائمه علیهم السلام کمک می‌کند. جلدهای هفتم و نهم و یازدهم این مجموعه به ترتیب داستان‌هایی از زندگانی امام باقر و امام کاظم و امام هادی علیهم السلام را نقل کرده است. مخاطب از لطافت طبع کلمات و متن‌ زیبا و شاعرانۀ آن بر سر ذوق می‌آید و در دام گیرایی زبان و کلام آن می‌افتد.
«باد هوهو کرد، کوکو کرد. به دشت آمد. روی سبزه‌ها غَلت خورد. لب چشمه نشست. به موهای چشمه شانه کشید. خندید و گفت: آهای پیرمرد دنبال چه می‌گردی؟»

این قطعه‌ای کوتاه از یکی از داستان‌ها به نام "دفعه‌ی بعد نامه بنویس" از همین مجموعه است.
داستان‌های این مجموعه سرشار از نکات آموزنده، به ویژه در حوزه اخلاق و سبک‌زندگی است، ضمن آن‌که کودک را از برخی ازمهم‌ترین اتفاق‌های تاریخ زندگی امامان علیهم السلام آشنا می‌کند. تصاویر رنگی این کتاب به ویژه برای مخاطب کودک بسیار جذاب است.
به عنوان نمونه در جلد نهم که درباره زندگی امام کاظم علیه السلام است داستان‌هایی با پیام‌های اخلاقی در موضوعاتی چون
تواضع مسئولان حکومتی با مردم، صله رحم، احترام به سالخوردگان و داستان‌هایی در موضوع تاریخ زندگی امام کاظم علیه السلام، علم امام، سیره عبادی حضرت و چگونگی شهادتشان روایت شده است.

 

  


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۹
کتابدار ..

حکمت‌های کاظمی، حکمت‌های باقری و حکمت‌های نقوی؛ پدیدآورنده: جواد محدثی؛ ناشر: به نشر؛ تعداد صفحات: 92

خداوند رسول خدا صلوات الله علیه و آله و جانشینان بر حقّش را الگوهای چگونه زیستن قرار داده است.
مجموعه حکمت‌های کاظمی، حکمت‌های باقری و حکمت‌های نقوی علیهم السلام هریک ترجمه و توضیح چهل حدیث از امامان معصوم است که هر کدام درس چگونه زیستن را در زمینه‌ای به دنبال دارند.
در این سه مجموعه ابتدا به طور خلاصه زندگی‌نامه امامان و وضعیت زمانه حیات ایشان بیان شده و در ادامه احادیث با متن عربی و ترجمه روان و توضیح در موضوعات مختلفی چون اعتقادات، اخلاق، سبک‌زندگی و نگرش توحیدی بیان شده است.

قلم روان و همه فهم، کاربردی و راهنما بودن برای زندگی امروز، از ویژگی‌های احادیث گزینش شده در این مجموعه است.
به عنوان نمونه:
از حضرت امام محمد باقر علیه السلام نقل شده است:  با مردم چنان سخن بگویید که دوست دارید با شما همان‌گونه سخن بگویند.
و از حضرت امام کاظم علیه السلام نیز نقل شده است: در نهان‌های خود از خدا شرم کنید، همچنان که در آشکار خود از مردم خجالت می‌کشید.
و از امام هادی علیه السلام نیز نقل شده است: نیکوکاران به نیکی‌کردن محتاج‌ترند از نیازمندان! چرا که پاداش و افتخار و آوازه آن برای نیکوکاران است، پس هر گاه شخصی کار نیکی کرد باید بداند که قبل از شخص محتاج به خودش نیکی کرده و منّتی
بر آن شخص محتاج ندارد!

 

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۰
کتابدار ..

مجموعه چهارده خورشید و یک آفتاب؛ پدیدآوران: بهزاد دانشگر، مرثا صامتی، زهرا مرتضوی؛ انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان

«چهارده خورشید و یک آفتاب» گنجینه‌ای‌ست از نکات و مطالب نغز و خواندنی از حیات پُربرکت معصومین علیهم السلام. جلدهای هفتم، نهم و یازدهم به ترتیب با عناوین «آفتاب دانش»، «آفتاب در محاق» و «آفتاب در حصار» روایت‌هایی بسیار کوتاه از ابعاد گوناگون زندگی و امامت امام باقر، امام کاظم و امام هادی علیهم السلام است.
شیوه‌ متفاوت نگارش داستانک‌های این مجموعه، همراه با طراحی جلد جذاب و صحفه‌آرایی کم‌نظیر، اثری به یادماندنی و هنری خلق کرده است. در هر جلد حدود ۱۰۰ داستان بسیارکوتاه، جذاب و آموزنده به خوبی گزینش و بازنویسی شده و منابع دینی و تاریخی هر داستان نیز در پایان کتاب ذکر شده است.
این مجموعه پیشنهاد خوبی برای معرفی بهتر
۱۴ معصوم علیهم السلام به نوجوانان و جوانان امروز است که کمتر حوصله خواندن متن‌های طولانی را دارند و به خصوص آن‌ها که ظاهر کتاب نیز برایشان مهم است.

در فرازی از جلد هفتم «آفتاب دانش»‌ آمده است: از خاندان بنی‌امیه بود. گریه می‌کرد مثل زن فرزند مرده؛ امام پرسید: برای چه گریه می‌کنی؟ گفت:‌ چرا گریه نکنم وقتی قرآن خانواده‌ام را شجره ملعونه نامیده؟
امام دلداریش داد: تو از آنها نیستی، تو از خاندان پیامبری، مگر نشنیده‌ای در قرآن خدا از قول ابراهیم می‌گوید:‌«فمن تبعنی فإنه منّی(ابراهیم - 36)» هر کس پیرو ما باشد از ماست.

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۵
کتابدار ..

پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، دفتر پنجاه و سوم، امام هادی علیه السلام؛ پدیدآور: محمدهادی یدالله‌پور؛ انتشارات دفتر نشر معارف؛  136 صفحه

دفتر پنجاه و سوم از مجموعۀ پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی کتابی است  کم‌حجم که توانسته با طرح پرسش‌هایی مهم، پیرامون ابعاد گوناگون زندگی امام هادی علیه السلام و پاسخ‌های منطقی به آن، مسیری نو و هموار برای معرفی آن حضرت به مخاطب نشان دهد.
برخی از این پرسش‌ها عبارتند از:
آیا مردم پذیرای امامی در سن کودکی بودند؟
امام هادی علیه السلام در برابر حکومت عباسیان بیشتر از چه روشی استفاده می‌کردند و چگونه از نهضت علویان پشیتبانی می‌کردند؟
شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوران امامت امام هادی علیه السلام چگونه بود؟
موضع امام هادی علیه السلام در مباحث مهمی چون تحریف قرآن و قدیم یا حادث بودن آن، جبر و اختیار و... چه بوده؟
شیوه مواجهه امام با منحرفینی چون غلات و صوفیه و مجسمیه چگونه بود؟
دلیل و بهانه اصلی فراخوانی امام هادی علیه السلام از مدینه به سامرا چه بود؟
سازمان وکالت چیست و با وجود سختگیری‌های شدید دستگاه خلافت در عصر امام هادی علیه السلام چگونه اداره می‌شد؟
همچنین ضمن بررسی ویژگی‌های برجسته‌ترین شاگردان و روایان حضرت، به تحلیل زیارت جامعه کبیره پرداخته و به پرسش‌هایی در مورد صحتِ صدور این زیارت از امام هادی علیه السلام، سازگاری و انطباق آن با قرآن و ...
پاسخ داده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۰
کتابدار ..

حبل متین (شناخت ارکان دین و شرح زیارت جامعه کبیره)؛ پدیدآور: سیدمحمد ضیاءآبادی؛ انتشارات بنیاد خیریه الزهراء(ع)؛ دوره دو جلدی

زیارت جامعه کبیره از سوی امام هادی علیه السلام صادر شده و معرّف مقام ائمه علیهم السلام است؛ به تعبیر علامه مجلسی (ره) از نظر سند و محتوا از صحیح‌ترین و  قوی‌ترین زیارات ائمه علیهم السلام است.
مجموعه حاضر در دو جلد، سلسله گفتارهای جلساتی است که به صورت مکتوب جمع‌آوری و با بیانی ساده و قابل فهم برای همه و در عین حال از حیث علمی قوی، مستند و مستدل، تنظیم شده است. برای شرح نیز پس از  توضیح کلمات خاص هر فراز با استناد به آیات، روایات و وقایع تاریخی، مباحث تفسیر و توضیح داده شده است.
 به عنوان نمونه در شرح فراز «خزّان علم» حدیثی درباره علم امام از امام صادق علیه السلام نقل شده که حضرت، خطاب به سدیر صیرفی می‌فرماید: آیا آیه 40 سوره نمل را خوانده‌ای که بیان می‌دارد: «آصف بن برخیا وزیر جناب سلیمان علیهما السلام که علمی از کتاب به او داده شده بود در کمتر از چشم بر هم زدنی تخت ملکه سبا را به کاخ جناب سلیمان آورد (نمل
40)» گفتم: بله خوانده‌ام. فرمود: آن شخص که این کار عجیب را انجام داد اندکی از علم کتاب را داشت. اما در آیه 43 سوره رعد خدا می‌فرماید: «ای پیامبر بگو شاهد نبوت من یکی خدا و دیگری آن کسی است که تمام علم کتاب پیش اوست.» و مقصود از آن شخص علی بن ابی‌طالب علیهم السلام است که تمام علم کتاب نزد اوست.

 

 زیارت جامعه کبیره چه اهمیتی دارد و خواندن آن چه فایده ای دارد؟

در ادامه

 

معرفت مراتبی دارد. در بین اصحاب خود امیرالمؤمنین علیه السلام هم ابن عباس یک شاگرد بود؛ کمیل یک شاگرد بود، عمّار یاسر یک شاگرد بود و میثم تمّار هم یک شاگرد. رسول خدا صلی الله علیه وآله با همه اصحاب یکسان برخورد نمی کرد؛ همه شان را می شناخت و به اندازه ی ظرفیتشان با آنها حرف می زد. شتربانی به امام صادق سلام الله علیه گفت: یک نصیحتی بکنید. آن حضرت فرمود: «عَلَیک بِالصِّدْقِ الْحَدیثِ»؛ وقتی حرف می زنی، راست بگو. خوب این، حرف بزرگی است؛ ولی ساده است؛ اما وقتی یک عالم بزرگی می رود پیش امام صادق علیه السلام، حضرت، آن نصیحت را نمی گوید و لحنش عوض می شود.

خلاصه شناخت، مراتبی دارد. «اللّهم عرّفنی حجّتک»، یعنی ما اجمالاً بدانیم حضرت هادی علیه السلام امام است و معصوم است و متصل به غیب. این، معرفت اجمالی است؛ اما درباره معرفت و ابعاد شخصیتی آن حضرت، من بارها به دوستان گفته ام که ما حتی شاگردان اینها را نمی توانیم بشناسیم.

امام صادق علیه السلام می فرماید: «لا یقْبَلُ اللهُ عَمَلاً الاّ بِالمَعرِفَة؛ خدا عملی را نمی پذیرد؛ مگر با معرفت» و بعد می فرماید: «و لا معرفةٌ الاّ بِالعَمَلِ؛ معرفتی حاصل نمی شود؛ مگر با عمل». اگر سطحی نگاه کنیم، دور لازم می آید. من چه کار کنم که بامعرفت شوم؟ باید عمل کنم و چه کار کنم که عملم مؤثر شود؟ باید معرفت داشته باشم و باز چه کار کنم که معرفت داشته باشم؟ باید عمل کنم؛ اما اگر دقت کنیم، می فهمیم که این، دور نیست و مقصود از معرفت، معرفت اجمالی است، نه معرفت تفصیلی و با عمل معرفت بیشتر و معرفت تفصیلی حاصل می شود. ما با عمل، باید یک بهانه به دست خداوند بدهیم؛ تا بقیه اش را خودش مرحمت کند.

نهضت علمی امام هادی علیه السلام

نهضت علمی که امام هادی علیه السلام با وجود آن فشار و اختناق دشمنان ایجاد کردند، خیلی تماشایی است. در بین خلفا، متوکل -که خدا او را از رحمتش دور کند- خیلی حضرت را مورد آزار و اذیت قرار داد. امام هادی علیه السلام تقریباً ۱۷۸ نفر اصحاب و شاگرد داشت. شما اگر به فهرست شیخ طوسی، به فهرست ابن ندیم، به فهرست رجال نجاشی نگاه کنید، هر کدام از آنها برای خودشان یک رجلی بودند. بعضی از ایشان مؤلفات بسیاری داشتند. آدم در این عمر کم، در این فشار، این نهضت را ایجاد بکند و این همه شاگرد تربیت کند، یک معجزه است.

یکی از شاگردان و اصحاب برجسته امام هادی علیه السلام آقا و مولای ما، حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام است. حضرت عبدالعظیم-که الحمدالله قبر نورانی او در نزدیکی ماست و خدا توفیق زیارتش را عنایت کند- از شاگردان و اصحاب برجسته یا برجسته ترین شاگرد امام هادی علیه السلام بوده است. یک نفر می گوید: از حضرت امام هادی سلام الله علیه سؤالاتی داشتم و آن حضرت قریب به این مضامین فرمود: تو که اهل ری هستی، از عبدالعظیم بپرس. این، خیلی حرف بزرگی است که یک امام معصوم، مردم را برای حل مشکل، به یک نفر ارجاع دهد.

خواستند شیعه تکانی بخورد

«زیارت جامعه کبیره»، کلمات عجیبی است و بدون اغراق به شما عرض کنم که تمام کلماتی که ما در متون در مورد امام شناسی داریم، لااقل می توانیم بگوییم که این زیارت، مکمل آنهاست. اگر این زیارت نباشد، واقعاً خیلی از مقامات ائمه علیهم السلام را ما متوجه نمی شویم. زیارت جامعه کبیره، کلماتی دارد که بنده به آنها واقف نیستم و فقط نقل قول می کنم. خدا کند که همه ما محرم این حرف ها بشویم. اینها کلماتشان مثل قرآن است. در قرآن می گوید: «لا یمَسُّهُ الاّ المُطَهَّرُونَ»؛ باید طهارت باطنی باشد؛ تا آدم این کلمات را متوجه شود. می خواهم این طور بگویم که اگر بعضی از فرازهای جامعه کبیره را کسی بفهمد، ممکن است وجودش منشأ خوارق عادات بشود. «أنتُم الصِّراطُ الأقْوَم و السّبیل الأعْظم و شُهَداءُ دارِ الْفَناءِ و شُفَعاءُ دارِ الْبَقاءِ و الرّحْمَةِ الْمَوصُولَة». این جا رحمت موصوله را اگر کسی بفهمد، دیگر اصلاً همه چیز حل می شود.

ائمه علیهم السلام نتوانستند همه چیز را بگویند. هر وقت می بینید یک کسی دشمنی می کند، این دشمنی به جهل و عدم شناخت و شناخت ناقص او برمی گردد. اگر آدم اینها را بشناسد، نمی تواند دشمنی کند. شما ملاحظه بفرمایید که ائمه علیهم السلام حتی بین دوستانشان هم تقیه می کردند و بعضی چیزها را نمی گفتند. امام سجاد سلام الله علیه می فرماید: اگر من بعضی چیزها را به این مردم بگویم، مرا به بت پرستی متهم می کنند. در زیارت جامعه کبیره هم خیلی چیزها را در یک قالب هایی گفته اند که به دست اهلش برسد. اگر هیچ چیز نمی گفتند، ما خیلی محروم می شدیم. بنابراین، باید یک چیزهایی را بگویند؛ ولو سربسته که به دست اهلش برسد. یک استادی داشتم که می فرمود: «پرده از جمال ائمه علیهم السلام برداشته نشد؛ مخصوصاً از امام جواد، امام هادی و امام عسکری علیهم السلام». فلسفه زیارت جامعه به این دلیل بود که لازم بود شیعه تکانی بخورد. شوخی نیست؛ «خَلَقَکم اللهُ أنواراً فَجَعَلَکم بِعَرْشِهِ مُحدِقینَ».

این زیارت را برای فهمیدن بخوانید

ما عادت کرده ایم همه چیز را برای ثوابش انجام دهیم. استادی داشتم که می گفت: شما برای فهمیدن بخوانید؛ ثواب به پای خودش می آید. این بد شده که ما این جور بارآمده ایم؛ یعنی الان که می خواهیم عمره برویم، اولین چیزی که در ذهن خطور می کند، ثواب است. وقتی اعتکاف می رویم، اولین چیزی که خطور می کند، ثواب است. اعتکاف، فلسفه اش چیست؟ اعتکاف از عَکفَ مشتق است و عُکوف، یعنی یک جا ایستادن. اعتکاف، رمزش این است که شما همیشه پیش خدا بمانید. حج هم رمزش همین است. عمره، رمزش دور خدا چرخیدن است؛ اما ما همه را برای ثوابش انجام می دهیم. آن استاد می گفت: اگر آدم در تابستان برای خنک شدن وضو بگیرد، وضویش باطل است؛ اما اگر برای خدا وضو بگیرد، هم خنک می شود و هم عملش صحیح است. ثواب، ما را بیچاره کرده است.

زیارت جامعه را برای فهمیدن بخوانید. این جمله ها عرشی است. اصلاً ببینید «و الرحمة الموصولة»، یعنی چه؟ از خدا بخواهید که خدایا! با طهارت باطنی به من بفهمان. برای همین هم هست که علما به شرح زیارت جامعه کبیره، اهتمام ورزیده اند.

 

موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام (منبع)

 

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

 

زیارت جامعه کبیره و امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آیینه جامعه کبیره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۱
کتابدار ..

 

غنچه ای دیگر عیان شد در گلستان ولا

 

نقی، نامی که فخر آسمان است

تلفظ کردنش حظ دهان است

ز القاب امام هادی ما است

امامی که عزیز شیعیان است

 

 

بهشت شیعه باشد سامرایت

حریمت عرش جنات النعیم است

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۸
کتابدار ..

فعالیت های فرهنگی کتابخانه شال در هفته دوم مرداد

 

کلاس آموزش عروسک دوزی

یک دوره کلاس آموزش کاردستی به صورت هفتگی در کتابخانه شال برپا می باشد. در کلاس این هفته بچه های یاد گرفتند با جوراب های غیر قابل استفاده خود عروسک بسازند.

آموزش رعایت قوانین شهروندی درقالب بازی و سرگرمی

با استفاده از بازی فکری شهر زیبا بچه ها یاد گرفتند چه طور مراقب شهر خود باشند و از وسایل عمومی آن به درستی استفاده کنند و همچنین درباره راهکارهای بهبود اموال عمومی آسیب دیده  با هم بحث و تبادل نظر کردند.

کلاس آموزش نقاشی

هر هفته کودکان در کلاس نقاشی کتابخانه یاد می گیرند با اشکال هندسی، نقاشی های جدید و متفاوت بکشند. حضور مستمر کودکان در این کلاس، نشان از سطح علاقه شان به یادگیری نقاشی و مفید و کاربردی بودن این کلاس و جذب و حضور مداوم آنها به کتابخانه دارد.

جشن ولایت

به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر جشنی با حضور پرشور اقشار مختلف در کتابخانه شال برپا شد. این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدشمس الدین موسوی پور امام جمعه موقت شهر شال همراه بود که بسیار مورد توجه نیز قرار گرفت. ایشان با توجه به حضور کودکان و بزرگسالان در کتابخانه سخنرانی خود را به دو بخش تقسیم نموده و ابتدا سخنرانی خود را برای کودکان و در سطح درک آنها ارائه نمودند که با استقبال بسیار خوب کودکان نیز مواجه گردید. همچنین در باب سبک زندگی اسلامی نیز سخنانی خطاب به نوجوانان و جوانان حاضر در جشن ایراد نمودند.

اجرای سرود توسط گروه سرود الفبای حجاب شهید عزت الله حاجی محمدی با مربی گری عضو فعال کتابخانه خانم حاجی محمدی و همچنین اجرای دکلمه و مولودی خوانی توسط اعضای نوجوان و فعال کتابخانه از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن بودند.

نمایشگاه کاردستی

در خلال جشن ولایت، نمایشگاهی از آثار دانش آموزان مربوط به کلاس آموزش کاردستی بسیج خواهران شال با مربی گری خانم حاجی‌محمدی در کتابخانه برپا شد.

نمایشگاه کتاب

به مناسبت اول ذیحجه و هفته ازدواج، نمایشگاهی از کتابهای مرتبط با ازدواج مولا علی(ع) و حضرت زهرا (س) و کتابهایی در زمینه ازدواج و همچنین به مناسبت عید سعید غدیر کتابهای مرتبط با امیرالمومنین حضرت علی (ع) به نمایش د رآمدند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۵
کتابدار ..

مسابقه کتابخوانی از کتاب مبانی قرآنی گام دوم انقلاب تألیف حاج آقای قرائتی

 


🎁 جایزه‌ی ویژه: 
هشت کمک هزینه‌ی عتبات عالیات 
و هشتاد و هشت جایزه‌ی نفیس دیگر

 

مهلت شرکت در مسابقه:
تا پایان مرداد ١٣٩٨

 

 نحوه‌ی شرکت در مسابقه:
1️⃣ مراجعه به آدرس اینجا و جواب دادن به پرسشنامه 
2️⃣ ارسال پیامکی پاسخ‌ها به سامانه‌ی 30003400114114

 

دریافت منبع مسابقه از اینجا

 

 

منبع: saap.ir/@ketab_khani

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۶
کتابدار ..

 

به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و در آستانه آغاز سال تحصیلی،

طرح «مهربانی در مهر» به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و

کتابهای کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان در استان‌های سیل زده، اجرا می‌شود.

اگر قصد دارید در زمینه تهیه و اهدای نوشت افزار و کتاب های کمک درسی به هم وطنان سیل زده مان کمک کنید از 20 تیر تا 30 مرداد می توانید به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل خود مراجعه کنید.

 

منبع: نهاد کتابخانه های عمومی کشور

 

اطلاعات بیشتر در ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۸
کتابدار ..