کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

کتابخانه عمومی شال در سال 76 تاسیس شده و دارای بخش های متنوعی هست، شامل:
منابع کتابی در همه زمینه ها برای بزرگسالان- بخش های نوجوان، کودک، دیداری شنیداری، مرجع، کمک درسی، نشریات، استان شناسی، نوسوادان، تازه‌های کتاب و سالن‌های مطالعه

ساعات خدمات رسانی کتابخانه: 7:30 صبح تا 19 عصر

آدرس: بویین زهرا- شال- بلوار امام خمینی(ره)- روبروی مسجد جامع- کوچه شهید احمد سلیمانی
شماره تلفن: 2544 3441 028
ایمیل: shal.lib@chmail.ir
کانال ایتا: https://eitaa.com/shal_pl
اینستاگرام: ketabkhaneh_shahre_shaall

زایو

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

زایو ایده جسورانه مدیریت جمهوری اسلامی بر جهان است .این رمان در آینده و سال 1420 شمسی میگذرد. 

پرداخت به آینده و فرجام جهان، موضوعی است که در متون دینی اسلامی و شیعی زیاد به آن پرداخته شده اما در عرصه هنری این غرب به ویژه آمریکا است که در آثار خود لیبرالیسم را به عنوان منجی جهان معرفی می کند. 

این رمان وارد محدوده ای شده که پیش از این فقط غرب و هالیوود از آن سخن می گفتند. رمانی آینده نگرانه که از تشکیل "جمهوری اسلامی فلسطین"، "فروپاشی اسرائیل" و قیام توده های مردم آمریکا علیه رژیم سرمایه داری حاکم بر این کشور سخن می گوید. 

زایو چهره ی ایران در آینده ای نه چندان دور را روایت می کند. داستانی که قهرمان اصلی آن یک دانشمند ایرانی است...

 

 

«زایو» رمانی نوشته مصطفی رضایی کلورزی نویسنده معاصر است. این داستان فضایی خیالی دارد و در آینده و سال ۱۴۲۰ شمسی می‌گذرد. ویروسی عجیب شناسایی شده‌است که گفته می‌شود بیشتر کشورهای دنیا را آلوده کرده و رسانه‌ها اعلام کرده اند که هیچ راهی هم برای ساختن ضد ویروس نیست....

 

انتشار گسترده ی ویروسی مرگبار به نام *زایو* در جهان و پشت پرده های آن و اینکه، «ما همه منتظر طلوع خورشید هستیم.» و دکتر پارسا که می تواند...

پیشرفت تکنولوژیک ایران و ساخت «هوارو»! توسط ایران خودرو...

پیشرفت چشمگیر اسلام در اروپا...
حزب اسلامگرای آمریکا پیروز می شود....

اسرائیل نابود شده است و جمهوری اسلامی فلسطین تشکیل...

فرماندهان ارشد نظامی ایران الگوی نظامی در دنیا برای آموزش سربازان بین المللی ویژه هستند....

دانشمندان ایران از بهترین های دنیا....
و...
و...
و‌‌‌‌...

همه این اتفاقات در سال ۲۰۴۱(سال ۱۴۲۰ شمسی) می افتد!

باورش سخته براتون؟!

اما زیاد سخت نیست!

به آمار منتشرشده در مورد پیش بینی گسترش سریع اسلام در اروپا بنگرید!(با وجود سانسور رسانه ها با کمی تحقیق پیدا کنید!)

مثلا برای یه نمونه به اتفاقاتی که در حمایت از خانم #مرضیه_هاشمی (خبرنگار آمریکایی مسلمان که به تازگی از دست آمریکا آزاد شده) در سراسر رسانه های دنیا افتاد، بنگرید!

به حرف سخنگوی جلیقه زردها در ابتدای جنبش شون در فرانسه دقت کنید که گفته بود ما از انقلاب هایی از جمله انقلاب ۱۹۷۹ (1357) ایران الگو گرفتیم! و اون عکس  سردار سلیمانی که به دست یک #جلیقه_زرد دیده شد...

به نفوذ منطقه ای و جهانی انقلاب اسلامی بنگرید!

البته به مشکلات اقتصادی و برخی ناکارآمدی های مدیریتی هم باید نگریست...که با عزم نسل جوانِ مومن و انقلابی قطعاً این مشکلات حل خواهد شد!

در ابتدای انقلاب👇
چه کسی فکر میکرد پیش بینی امام مبنی بر فروپاشی شوروی محقق شود؟

چه کسی فکر می کرد روزی برسد که یکی از سرداران ایران،یعنی سردار سلیمانی از نظر مجله اشپیگل جزو ده ژنرال برتر دنیا معرفی شود؟

چه کسی فکر میکرد در زمینه های نانو، پزشکی، هسته ای، هوافضا و موشکی و... به این میزان از پیشرفت که برای دشمنان خیره کننده بوده است، برسیم؟

چه کسی فکر میکرد که فقط یک نفر که تحت تاثیر امام خمینی(ره) قرار گرفت بتواند حدود ۲۰ میلیون نفر را در نیجریه شیعه کند؟ (شیخ زکزاکی)
پس در اروپا و آمریکا هم شدنیه!
و....


✅پس کمی به آینده بنگرید!
و بدانید که این آینده درخشان که محقق شدنی است، ایجاد تمدن نوین اسلامی توسط جوانان نسل ۳ و ۴ و ۵ انقلاب است....

 

مشخصات کتاب:

زایو
نویسنده: مصطفی رضایی کلورزی

انتشارات کتابستان معرفت

292 صفحه

 

پاتوق معرفی کتاب

saap.ir/@book_room

طاقچه

 

گزیده هایی از کتاب در ادامه

خیلی ها عقیده دارند ساخت و انتشار این ویروس مرگبار، عمد صورت گرفته. آنها می گویند یک توطئه پشت قضیه است. می گویند از زمانی که جهان در آستانه انقلاب بزرگ قرار گرفت، این ویروس مشکوک گسترش یافت. 
اکنون در سال 2041 بیشتر کشورهای دنیا خطر را حس کرده و با تشکیل گروه های بین المللی، برای مبارزه با ویروس زایو در تلاش اند. 
در این میان وزارت نور جمهوری اسلامی ایران از یک ویروس شناس خبره به نام دکتر علی پارسا دعوت می کند تا در یک ماموریت ویژه برای کشف نمونه و خنثی سازی ویروس اقدام کند. 
او همراه یک گروه ویژه بین المللی به سر نخ و اطلاعات شگفت انگیزی دست پیدا می کند؛ اما در این مسیر حوادث و اتفاقات مرگباری پیش روی آنهاست...

**********************************************************

فرانس شروع کرد بهتوضیح دادن و گفت: هر دو نامزد انتخابات در اون کشورها(فرانسه و آلمان)، دو کاندیدای کاملا مردمی بودن. اونا به پشتوانه ی مردمشون اعلام کردن که می خوان یه *حکومت بر پایه ی مکتب فکری جدید ایجاد کنن؛ در واقع یه جمهوری جدید.* چیزی که در قرن اخیر، *دلیل پیشرفت فوق العاده ی کشورهایی مثل کشور شما بود، دکتر پارسا!* واقعه ای که از اروپا براتون گفتیم، تحولیه که انقلاب«حزب آسمان» در آمریکا مثل یک قطره ست در برابرش!

*******************************************************************

هواروِ دکتر پارسا به سمت مرکز شهر و دانشگاه حرکت کرد. در راه، هواروهای دیگر در ارتفاع‌های مختلف مشغول پرواز بودند و به سمت مقصدهای مختلف در آسمان شهر تهران پرواز می‌کردند. با آمدن هواروها، چند سالی بود که تهران از شر دود و ترافیک خلاص شده بود.

نیم ساعت نگذشت که دکتر پارسا به دانشگاه تهران رسید. هوارو در جای مخصوصش فرود آمد. درِ هوارو به آرامی به سمت بالا باز شد، و دکتر پارسا پس از خاموش کردن هوارو، از آن پیاده شد.

کنار هواروها، یک هواروِ مشکی شش‌در، با شیشه‌های دودی پارک شده بود؛ چیزی که توجه دکتر پارسا را به خود جلب کرد. از سردر اصلی، وارد دانشگاه شد. قبل از ورود به دانشکده، باید به ایستگاه کنترل و پاک‌سازی می‌رفت. این ایستگاه‌ها که در تمام شهرها گسترش یافته بودند، اختراع خود دکتر پارسا بود که مثل یک تونل ضدعفونی‌کننده عمل می‌کردند. ایستگاه‌های ویژهٔ اساتید، قبل از ورود به ساختمان دانشکده‌ها نصب شده بودند. دکتر پارسا وارد یکی از ایستگاه‌ها شد و کیفش را تحویل مسئول ایستگاه داد.

_ سلام استاد! امروز صبح زود، دو نفر اومدن که با شما کار داشتن.

_ یعنی زودتر از الآن؟!... خب، اسمشون چی بود؟

_ هیچی نگفتن. گفتن محرمانه‌ست. بعد از اینکه از ایستگاه پاک‌سازی رد شدن، گفتن: «ما توی آزمایشگاه منتظریم.»

_ ممنون!

دکتر کتش را درآورد و وارد اولین اتاقک ایستگاه شد؛ یک اتاقک نایلونی. گاز شست‌وشو از افشانهٔ بالای اتاقک پخش شد و همزمان تهویهٔ کف اتاقک روشن شد. دکتر پارسا به مدت پنج ثانیه در جریان گاز ویژهٔ شست‌وشو قرار گرفت. سپس با روشن شدن لامپ سفید، وارد اتاقکی تیره شد. در اتاقک دوم، لحظه‌ای در برابر اشعهٔ گاما قرار گرفت و بعد از آن، به آخرین اتاقک وارد شد. چراغ آبی روشن شد، و افشانه‌ای ذرات ضد نفوذ را در فضا پخش کرد. چند لحظه بعد، با خاموش شدن لامپ بنفش، دکتر از خروجی ایستگاه بیرون آمد و وسایلش را تحویل گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۷
کتابدار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی