کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

با کتاب خوب هم میشه پرواز کرد ................ مهمان ما باشید یک فنجان کتاب

کتابخانه عمومی شیخ عاملی شال

کتابخانه عمومی شال در سال 76 تاسیس شده و دارای بخش های متنوعی هست، شامل:
منابع کتابی در همه زمینه ها برای بزرگسالان- بخش های نوجوان، کودک، دیداری شنیداری، مرجع، کمک درسی، نشریات، استان شناسی، نوسوادان، تازه‌های کتاب و سالن‌های مطالعه

ساعات خدمات رسانی کتابخانه: 7:30 صبح تا 19 عصر

آدرس: بویین زهرا- شال- بلوار امام خمینی(ره)- روبروی مسجد جامع- کوچه شهید احمد سلیمانی
شماره تلفن: 2544 3441 028
ایمیل: shal.lib@chmail.ir
کانال ایتا: https://eitaa.com/shal_pl
اینستاگرام: ketabkhaneh_shahre_shaall

برنامه های فرهنگی

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۵ ق.ظ

فعالیت های فرهنگی کتابخانه شال در هفته دوم مرداد

 

کلاس آموزش عروسک دوزی

یک دوره کلاس آموزش کاردستی به صورت هفتگی در کتابخانه شال برپا می باشد. در کلاس این هفته بچه های یاد گرفتند با جوراب های غیر قابل استفاده خود عروسک بسازند.

آموزش رعایت قوانین شهروندی درقالب بازی و سرگرمی

با استفاده از بازی فکری شهر زیبا بچه ها یاد گرفتند چه طور مراقب شهر خود باشند و از وسایل عمومی آن به درستی استفاده کنند و همچنین درباره راهکارهای بهبود اموال عمومی آسیب دیده  با هم بحث و تبادل نظر کردند.

کلاس آموزش نقاشی

هر هفته کودکان در کلاس نقاشی کتابخانه یاد می گیرند با اشکال هندسی، نقاشی های جدید و متفاوت بکشند. حضور مستمر کودکان در این کلاس، نشان از سطح علاقه شان به یادگیری نقاشی و مفید و کاربردی بودن این کلاس و جذب و حضور مداوم آنها به کتابخانه دارد.

جشن ولایت

به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر جشنی با حضور پرشور اقشار مختلف در کتابخانه شال برپا شد. این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدشمس الدین موسوی پور امام جمعه موقت شهر شال همراه بود که بسیار مورد توجه نیز قرار گرفت. ایشان با توجه به حضور کودکان و بزرگسالان در کتابخانه سخنرانی خود را به دو بخش تقسیم نموده و ابتدا سخنرانی خود را برای کودکان و در سطح درک آنها ارائه نمودند که با استقبال بسیار خوب کودکان نیز مواجه گردید. همچنین در باب سبک زندگی اسلامی نیز سخنانی خطاب به نوجوانان و جوانان حاضر در جشن ایراد نمودند.

اجرای سرود توسط گروه سرود الفبای حجاب شهید عزت الله حاجی محمدی با مربی گری عضو فعال کتابخانه خانم حاجی محمدی و همچنین اجرای دکلمه و مولودی خوانی توسط اعضای نوجوان و فعال کتابخانه از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن بودند.

نمایشگاه کاردستی

در خلال جشن ولایت، نمایشگاهی از آثار دانش آموزان مربوط به کلاس آموزش کاردستی بسیج خواهران شال با مربی گری خانم حاجی‌محمدی در کتابخانه برپا شد.

نمایشگاه کتاب

به مناسبت اول ذیحجه و هفته ازدواج، نمایشگاهی از کتابهای مرتبط با ازدواج مولا علی(ع) و حضرت زهرا (س) و کتابهایی در زمینه ازدواج و همچنین به مناسبت عید سعید غدیر کتابهای مرتبط با امیرالمومنین حضرت علی (ع) به نمایش د رآمدند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۳
کتابدار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی